Všeobecné obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

  1. Společnost F.X.C.G. Education s.r.o., IČ: 09207392, DIČ: CZ09207392 se sídlem Nové sady 988/2, Staré Brno, 602 00 Brno, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C vložka 117812 (dále také jen „Společnost) je pořadatelem akce s názvem „FXCG Bootcamp“ konané v termínu od 18.9.2025 do 24.9.2025.
  2. Tyto všeobecné obchodní podmínky blíže vymezují podmínky účasti na akci FXCG Bootcamp a všechna vzájemná práva a povinnosti s tímto smluvním vztahem související, a to mezi Společností a jinou fyzickou osobou (dále také jen „Zákazník) prostřednictvím rozhraní webové stránky http://www.fxcg-education.cz/bootcamp/ (dále také jen „e-shop).
  3. Zákazník je povinen se s těmito všeobecnými obchodními podmínkami (dále také jen „VOP) seznámit před uskutečněním objednávky účasti na akci FXCG Bootcamp. Zákazník odesláním/jiným uskutečněním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi výslovně souhlasí.
  4. Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat mezi Společností a Zákazníkem v podobě písemné dohody. Odchylná ujednání v takové dohodě mají přednost před ustanoveními VOP.
  5. Společnost si vyhrazuje právo měnit, doplňovat či jakkoli jinak upravovat znění těchto VOP.

II. Objednávka, uzavření smlouvy

  1. Akce FXCG Bootcamp se bude konat od 18.9.2025 do 24.9.2025 v Chorvatské republice. V rámci akce bude mít Zákazník možnost zúčastnit se výukového programu zaměřeného na obchodování na finančních trzích. Zákazník musí být zletilý a svéprávný.
  2. Zákazník bere na vědomí, že všechny informace, které mu na akci FXCG Bootcamp budou poskytnuty, jsou určeny výhradně ke studijním účelům. Žádná z informaci poskytnutých Zákazníkovi Společností neslouží jako investiční či obchodní doporučení. Zákazník bere na vědomí, že Společnost není registrovaným brokerem, investičním poradcem ani makléřem.
  3. Webové rozhraní e-shopu obsahuje informace o službách včetně ceny a možností úhrady. Ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní e-shopu. Tímto ustanovením není omezena možnost Společnosti uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  4. Pro objednání Služby vyplní Zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní e-shopu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
    • objednávaných Službách (objednávané vzdělávací služby „zaškrtne“ Zákazník do elektronického nákupního košíku),
    • způsobu úhrady ceny Služeb (dále společně jen jako „Objednávka).
  5. Před zasláním Objednávky Společnosti je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do Objednávky Zákazník vložil, a to i s ohledem na možnost Zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do Objednávky. Objednávku odešle Zákazník Společnosti kliknutím na tlačítko „Závazně objednat s povinností platby. Údaje uvedené v Objednávce jsou Společností považovány za správné.
  6. Odeslání Objednávky se považuje za takový úkon Zákazníka, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané Služby, cenu (a případně zálohu na cenu), osobu Zákazníka, způsob úhrady ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem smlouvy. Podmínkou platnosti Objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na e-shopu a potvrzení Zákazníka o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
  7. Společnost neprodleně po obdržení Objednávky toto obdržení Zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Zákazníka uvedenou v uživatelském rozhraní či v Objednávce (dále jen „elektronická adresa Zákazníka). 
  8. Společnost je vždy oprávněna v závislosti na charakteru Objednávky (objem požadovaných Služeb, celková výše ceny) požádat Zákazníka o dodatečné potvrzení Objednávky (například písemně či telefonicky).
  9. Smluvní vztah mezi Společností a Zákazníkem vzniká doručením přijetí Objednávky (akceptací), jež je Společností zasláno Zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Zákazníka.
  10. V případě, že záloha na cenu za služby nebude uhrazena nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne odeslání objednávky Společnosti, považuje se Objednávka za stornovanou a tato skutečnost představuje rozvazovací podmínku účinnosti smlouvy. O ukončení účinnosti smlouvy v takovém případě nebude již Zákazník Společností písemně informován. 
  11. Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Odstoupení od smlouvy musí být Společnosti odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od smlouvy může Zákazník zasílat mimo jiné na adresu sídla Společnosti či na adresu elektronické pošty Společnosti info@fxcg.cz. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší. Odstoupí-li Zákazník dle tohoto ustanovení od smlouvy, vrátí Společnost Zákazníkovi peněžní prostředky přijaté od Zákazníka do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je Společnost od Zákazníka přijala.
  12. V případě, že Zákazník do 30.6.2025 neuhradí zbývající část ceny za služby, považuje se Objednávka za stornovanou a tato skutečnost představuje rozvazovací podmínku účinnosti smlouvy. O ukončení účinnosti smlouvy v takovém případě nebude již Zákazník Společností písemně informován.
  13. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Zákazník sám.
  14. Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je Společností archivována za účelem jejího řádného plnění a není přístupná třetím stranám.
  15. Zákazník bere na vědomí, že počet míst na akci je omezen a Společnost si tak vyhrazuje právo odmítnout účast kteréhokoli Zákazníka z kapacitních důvodů. O takové skutečnosti bude Zákazník informován nejpozději do 7 dnů ode dne provedení platby. V takovém případě bude uhrazená platba Společností Zákazníkovi vrácena stejným způsobem, jako Zákazník takovou platbu provedl, a to nejpozději do 15 dnů ode dne provedení úhrady Zákazníkem.

III. Způsob úhrady ceny za službu

  1. Cenu služby Zákazník uhradí Společnosti bezhotovostně prostřednictvím platební brány GoPay - poskytovatelem platební brány je společnost GOPAY s.r.o., IČ: 26046768, se sídlem č.p. 67, 370 01 Planá; platby probíhají po přesměrování na zabezpečené servery poskytovatele platební brány, Společnosti nejsou předávány údaje o platební kartě či jiné citlivé údaje týkající se prováděné platby vyjma informace o tom, zda byla platba úspěšně přijata či nikoli. 
  2. Ve výjimečných případech z objektivních příčin může dojít k dodatečnému jednostrannému zvýšení ceny, a to zejména při:
    • zvýšení plateb za plnění poskytovaná podle třetími stranami, včetně plateb spojených s dopravou či ubytováním,
    • změně směnného kurzu české koruny vůči euru mezi dnem úhrady ceny služby a poskytnutím služby přesahujícím 5%.

IV. Práva z vadného plnění

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.
  2. Práva z vadného plnění uplatňuje Zákazník u Společnosti na adrese jejího sídla, eventuálně písemně (e-mailem nebo prostřednictvím poštovní zásilky). Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Společnost obdržela od Zákazníka reklamaci.

V. Další práva a povinnosti smluvních stran

  1. Společnost zajišťuje pro Zákazníka převoz do Chorvatské republiky prostřednictvím automobilu, ubytování na 6 nocí a stravu v podobě plné penze. Zákazníci budou ubytováni na pokojích po dvou osobách.
  2. Zákazník je po dobu poskytování služby povinen zdržet se požívání návykových látek a je povinen dodržovat pravidla slušného chování vůči Společnosti, ostatním Zákazníkům i třetím osobám. V případě porušení této povinnosti si Společnost vyhrazuje možnost Zákazníkovi odmítnout poskytnutí sjednaných služeb.
  3. Zákazník je povinen dodržovat pokyny Společnosti a zákony země (či zemí) ve kterých se akce FXCG Bootcamp koná. Zákazník je vždy povinen počínat si tak, aby nedošlo ke škodě na majetku či zdraví.
  4. Je-li součástí služby fyzicky náročná aktivita, je Zákazník povinen vyhodnotit svůj fyzický a mentální stav a účastnit se takové služby v rozsahu, ve kterém je na takovou aktivitu připraven. V případě, že Zákazník utrpí jakoukoli újmu z důvodu nesprávně zvolené úrovně obtížnosti fyzické aktivity, nenese za takovou újmu Společnost jakoukoli odpovědnost.
  5. Zákazník je povinen po celou dobu konání akce mít u sebe cestovní doklad (cestovní pas či občanský průkaz) platný nejméně do 31.12.2025.
  6. Zákazník je povinen zajistit si po dobu trvání akce cestovní pojištění včetně pojištění léčebných výloh a pojištění odpovědnosti. Společnost je oprávněna požádat Zákazníka o prokázání sjednání takového pojištění. V případě, že takové potvrzení Zákazník nedoloží, není Společnost povinna poskytnout mu služby.
  7. Po objednání služby a uhrazení její ceny není Zákazník oprávněn od smlouvy odstoupit. Za předpokladu, že se Zákazník nebude moci akce zúčastnit, je oprávněn požádat Společnost o postoupení smlouvy o poskytnutí služby na jinou osobu a současně s tím doložit prohlášení takové osoby o tom, že souhlasí s postoupením smlouvy a splňuje podmínky účasti na akci FXCG Bootcamp. Společnost si vyhrazuje právo takové postoupení odmítnout.
  8. V případě, že Zákazník odstoupí od smlouvy z jiného důvodu než z důvodu porušení povinností Společností nebo z důvodu, kdy v místě konání akce nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, které mají významný dopad na poskytování služeb Společností, je Zákazník povinen uhradit Společnosti odstupné v podobě stornopoplatku ve výši 100% již uhrazené ceny. V odůvodněných případech (zejména z důvodu zdravotního stavu Zákazníka) je Společnost oprávněna stornopoplatek snížit. 
  9. Společnost není ve vztahu k Zákazníkovi vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  10. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů (tedy sporů mezi Společností a Zákazníkem, který není podnikatelem), ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
  11. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů ze smlouvy mezi Společností a Zákazníkem.

VI. Ochrana osobních údajů

  1. Svou informační povinnost vůči Zákazníkům ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů zákazníka pro účely plnění smlouvy uzavřené mezi provozovatelem (Společností) a Zákazníkem, pro účely jednání o smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností Společností plní provozovatel (Společnost) prostřednictvím zvláštního dokumentu – Zásadami zpracování osobních údajů, který je dostupný zde.
  2. Uzavřením smlouvy s provozovatelem (Společností) osobou Zákazníka, jejíž součástí jsou vždy tyto obchodní podmínky, Zákazník výslovně prohlašuje, že je seznámen se zásadami zpracování osobních údajů, s jejichž zněním se před uzavřením smlouvy Zákazník seznámil.
  3. Společnost zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“).

VII. Závěrečná ujednání

  1. Veškerá práva a povinnosti mezi Společností a Zákazníkem se řídí platnými a účinnými právními předpisy České republiky.
  2. Je-li některé ustanovení těchto VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
  3. V případě vyšší moci je Společnost zproštěna všech svých povinností vyplývajících ze smlouvy nebo těchto obchodních podmínek a jakékoliv jejich nedodržení ze strany Společnosti bude tolerováno, stejně jako nebude Společnost odpovědná za jakoukoli případnou škodu v situaci, kdy takovéto nedodržení bude způsobeno některou z příčin vyšší moci. Za vyšší moc se považuje zejména živelní pohroma či pohromy, svévolné jednání třetích osob, revoluce, povstání, vzpoura, pouliční bouře, stávky, pracovní výluky, obsazení majetku nezbytného pro plnění povinností vyplývajících ze smlouvy, války, invaze, mobilizace, embargo, vojenský režim, nouzový stav, stav ohrožení státu, mimořádné opatření při epidemii a nebezpečí jejího vzniku, krizové opatření, změna politické situace, která omezuje či znemožňuje plnění povinností vyplývajících ze smlouvy, znečištění radioaktivitou z jaderného paliva nebo z jakékoliv jiné nebezpečné součásti výbušného jaderného zařízení nebo součásti takového zařízení, teroristický útok, nečinnost státních orgánů, v době uzavření smlouvy objektivně nepředvídatelný vliv a nařízení orgánů veřejné správy, jakékoliv nové obecně závazné právní předpisy s retroaktivní časovou působností, které brání Společnosti v plnění povinností vyplývajících ze smlouvy a Společnost je nemohla předvídat, překonat nebo odvrátit ani ovlivnit ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze po ní spravedlivě požadovat či prodlení třetích osob.
  4. Kontaktní údaje Společnosti: adresa pro doručování F.X.C.G. Education s.r.o., Nové sady 988/2, Staré Brno, 602 00 Brno, adresa elektronické pošty info@fxcg.cz.
  5. Tyto Všeobecné obchodní podmínky platí jen a výhradně pro akci FXCG Bootcamp a jen pro ni je jimi Společnost vázána. Pro další obdobné akce nebude jejich obsah považován za dosavadní obchodní praxi smluvních stran.
  6. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 15.5. 2025. Společnost si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram